Melodifestivalen Västerås

Jag erkänner på en gång... jag ÄLSKAR schlager! Jag kollar på melodifestivalen varje år... det är sssååå kul. Även fast dom inte kan välja rätt låtar som ska tävla så är det roligt iaf.
Så när jag fick veta att Västerås hade fått äran att arangera festen så hoppade jag av lycka.... men jag fick inte tag på billjetter när do släpptes. Men i torsdag fick jag veta att min farbror hade fixat biljetter. Det var min pappas firma som hade byggt läktaren och på det sätt lyckats få till några extra platser. Då fick jag en   

Åh det var ju ssssååååå kul! Vilken fest! Det är inte alls som det man ser på tv... det är mycket bättre.
Men det absolut bästa på hela kvällen det var att Carola INTE gick direkt till globen.  

Björn Gustavsson var ju helt otrolig. Jag skrattade så mycket att jag nästan ralade av stolen. ojoj den som missade honom missade verkligen något. Det kommer säkert upp på youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback