Lunch med tjejerna

Sofia, Anette och jag lunchade nere på stan idag... det var trevligt förutom att Sofia blev dålig av maten. Jag rekomenderar inte att ta bakade potatis på Saffet´s. Tur att jag tog kebabtallrik...

När tjejerna åkte hem gick jag till HM och kollade på en jacka... men den fanns inte i min storlek. Jag hittade däremot en vår jacka som var extret liten i storleken... till och med personalen blev chockade. Det slutade med att jag köpte ett par svarta byxor.

Jag tänkte lägga mig och vila en stund innan det är dags för att träna... eller om jag tar en långpromenad med Åsa. Vi får se vad jag bestämmer mig för.

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kebabtallrik och bantning? Hur går det ihop?

2008-02-28 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback