GIANTS VANN!!!!!

YEAH.... Giants vann SUPER BOWL!!!!!!

Fan va härligt!!
Det var verkligen värt att sitta uppe och kolla på matchen. Det var det lägsta resultat någonsin i hela super bowl historian. Giants vann 17-14.   
Spännande var det kan jag lova. När det var 3 minuter kvar av sista kvarten så gick New England Patriots upp i ledningen en 14-10... nu är det slut tänkte jag men ack så fel jag hade.... när det var 35 sekunder kvar så kvitterar Giants med en touchdown och det fanns inte en chans att New England skulle kvittera.
Fast jag tycker lite synd om New England.... dom har varit obesegrade i 19 raka matcher och sen så faller dom på mål linjen....

GIANTS RULES!!!

Nu ska jag gå och sova... jag ska upp om 3 timmar.

  

Kommentarer
Postat av: kallefranzon

haha fy fan vad gött :D, haha kvitterade sen kunde inte patriots kvittera? :P GÖTT!!!

2008-02-04 @ 04:19:16
Postat av: Liten

Ledsen gumman, men jag tror att jag behöller dom trots allt.. =)

2008-02-05 @ 15:34:48
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback