6 månader!

Jag kan inte fatta att det redan har gått 6 månader sen jag slutade röka! Jag är ssssååååå stolt över mig själv att jag fixade det. För ett halvår sen så trodde jag inte att jag skulle klara av att sluta helt men jag fixade det. Jag har inget sug kvar och vill aldrig mer röka. Det känns så bra.
Tårtan som jag hade med mig till skolan blev en succé och alla tycker att jag är så duktig. =)
Det tycker jag med! hihi

Efter skolan åkte jag hem och kollade hur det gick med badrummet... det börjar se bra ut. I morgon ska Mats lägga golvet sen är det inte mycket kvar.
Jag åkte sen till mamma.... hon hade Elias där och vi fick pannkakor. mums

Sen har jag bara slappat i soffan... jag känner mig helt slut och behöver få mer än de 6 timmars sömn som jag har fått dom senaste dagaran. Tur att jag är ledig i morgon... fast jag blir väl väckt av Mats när han kommer runt halv 8.

Patrik blev tvungen att jobba över i kväll så han kommer väl runt halv ett i natt skulle jag tro. Jag orkar inte vänta på honom... jag kan höra hur min kudde skriker efter mig.. hihi

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är såå strongt gjort av dig vännen! Men det vet du redan..hoppas på roliga nyheter imorgon ;)

Hoppas att du får en trevlig dag! Jag ringer dig lite senare puss!!

2008-02-29 @ 12:08:59
URL: http://misstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback