Vill inte.....

Då var det dags för tenta i beskattning..... vill inte riktigt. Det kommer ju gå åt skogen... suck. Samtidigt så käner jag mig inte på topp. Har haft ont i halsen i några dagar nu och i natt har jag legat och kallsvettas och hostat som en galning plus att näsa rinner non stop.

Det är ju ingen höjdare att bli sjuk nu. På måndag går jag ut på 12 veckors praktik och det ger kanske inte det bästa intrycket att vara sjuk första dagen. Får hoppas på det bästa.

Nu ska jag packa väska och åka till skolan.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Lycka till idag vännen!

Inte ska du gå oc bli sjuk heller, hoppas att du piggnar till snart!

Kram

2008-12-05 @ 10:56:24
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Monica

Hoppas att det gick bra på tentan. Är själv krasslig snuvig och allt som hör till. Har provat Otrivin Comp mot nästäppan och niagarafallet från näsan. Funkar skitbra... Kram ses på torsdag!!!

2008-12-05 @ 10:58:29
Postat av: Liten

Ja den är verkligen kanon!

Skoj att se sin gubbe röra sig =)

Vart ska du gå någonstans?

2008-12-05 @ 11:53:19
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Anna

Tina: Tack... men jag tror att det gick åt skogen iaf haha. Får svar nästa vecka. Nej jag ska göra allt för att inte bli sjuk.



Monica: Tack för tipsen! Ska springa upp till apoteket på en gång och köpa. Ses på torsdag!



Liten: Jag ska till Sundsvall. hihi

2008-12-05 @ 13:10:07
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback