Hemskt!

Fick höra en skrämmande nyhet i dag. En vän till mig blev knivskuren av sin sambo natten till lördag.

VLT
Västerås
Artikeln publicerad 2008-11-29 21:26      
Västeråsare anhölls misstänkt för knivdåd
En 30-årig västeråsare anhölls på lördagseftermiddagen misstänks för att ha knivhuggit sin sambo natten till lördag.

Kvinnan fördes till lasarettet med knivsår i händerna.
Båda parterna hördes angående händelsen. Mannen nekar till brott och ord står mot ord.

Göran Widerberg

Åh vad glad jag är att hon lever och mår iaf relativt bra.
Det hade kunnat vara värre... usch vad hemskt! Man ska inte tänka så.

Tyvärr så är det inte första gången idioten har skadat henne. Han har även försökt stypa henne en gång och allt finns dokumenterat på sjukhuset.
Jag hoppas att han åker dit för misshandel/försök till dråp. Då kanske han förstår vad han håller på med och fatta att han inte kan göra vad han vill med folk bara för att dom har andra åsikter eller vill göra andra saker än vad han vill.

Ni tänker säkert: "Men varför lämnade hon honom inte?" Hon gjorde det ett tag men efter att han börjat gå hos en psykolog och lovat att bättra sig kände hon att dom kunde försöka igen.
Tyvärr så är ju kärleken blind och samtidigt hoppas man att allt ska ändras och i många fall gör den också det.

Fast den här gången gick det åt skogen.... men jag är iaf glad att hon lever!!!

Du vet vart jag finns om du behöver mig!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Tack så jätte mycket=)

Ja jag kan själv knappt fatta att jag klarade av det -efter 48 h kom dem, och då hade jag fått sova 2 av dem alla.

Puh, men det var värt allt =D

2008-12-02 @ 20:17:13
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback