Tomten kommer tidigt i år

På torsdag eller fredag kommer vår julklapp.... en ny TV!!! Vi beställde den i går kväll och förhoppningsvis kommer den innan jul. Det brukar bara var 2-3 dagars leverans.
Vi har köpt en Sony KDL-46W4000.  Väggfäste, HDMI kabel och XBOX360 ingick i köpet. Nu får vi en likadan TV som Adde har... fast mycket större. hehe

 


Tomten har även uppenbarat sig på jobbet (i from av en blond Sabina). =) Eftersom jag inte är anställd så förväntade jag mig inte att få någon julklapp men hon var gullig och köpte en massa choklad till mig. Hon och alla på Nära 1 får mig att känna mig som en i gänget.... det har jag kännt ända sen jag kom hit första gången i våras och jag har ju planer att hålla mig fast vid det här skrivbordet. Jag ska kämpa som en....  ja just det, för att få vara kvar. hihi
Jag gillar det här stället!

Nu är det kanske dags att få lite gjort.... jag håller på med likvidmatchning och fattar inte riktig hur jag ska lösa vissa saker. Jag hoppas Kerstin kommer in tidigt i dag så slipper jag sitta och titta i taket.

Ha en bra dag!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe snygg Tv ;), hörde att Patrik och Adde skulle köpa en likdan som Per har, fast en mindre.

Snart har väl alla en likdan hehe

Hoppas att det går bra på jobbet, själv är det snart gymmet pust

kram

2008-12-16 @ 09:03:45
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: adde

har redan en, och klart man låter en redhead ta risken att det är skit. nån måste vara testkanin :P

2008-12-16 @ 13:22:30
Postat av: Sanna

Klart du ska vara kvar hos oss i Nära 1. Like you!! :-) Ses i morrn jobbarkompizzz :-)

2008-12-16 @ 15:57:02
Postat av: Tina

Japp det är en likadan som Per har fast Per´s är 52 tum =) Uffe och Elias ska köpa likadan också.



Adde: Ja, men Readhead är konstigt nog väldigt duktig när det gäller prylar..så klart det är bra skit han köper hehe.

2008-12-16 @ 15:57:43
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback