Snö???

Det pratas om att det ska komma en jäkla massa snö på fredag och lördag. Även i dag ska det komma lite. Jag hoppas att SMHI har rätt nu. Jag vill ha snö! Man får lite mer julkänsla när det är snö ute... eller hur?

Så mysigt att sitta inne med en varm kopp choklad och titta ut när det snöar.

hihi jag blir som ett litet barn när jag tänker på snö.... I år kanske vi får chansen att testa pulkorna vi fick när Patrik fyllde 25 år för 2 år sen. haha Jag har varken glömt bort dom eller slängt dom. Dom står så fint och väntar på att bli använda nere i källaren... men barnpulkan vi fick samtidigt får snällt stå kvar ett år eller två.



Dags att jobba lite. Hörs sen!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: adde

Längtar till dagen PK JR ser världen :>

ojoj

2008-12-11 @ 08:28:29
Postat av: Anna

Då är vi två... haha

2008-12-11 @ 09:43:28
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback