Skön ledig dag

Vaknade i morse av att det var mycket snö utanför fönstret.... härligt! Jag älskar snö! Det är sssåååååå fint. Men när jag gick ut och upptäckte att det var blötsnö försvann lyckan ganska fort.
Jag fick iaf chansen att testa systemkameran som Adde så snällt lånat ut till mig. Den är ruggit bra och bilderna blir klockrena!

I want one to!!!!



     Jag





Emilia frös lite när vi var ner till hamnen idag och tittade lite innan vi gick loss i butikerna på stan.

Här skulle det shoppas julklappar. Som tur är behöver jag bara köpa en julklapp till familjen Karlsson då dom har julklappsbyte. Patrik önskar sig mig i sexiga underkläder och självklart betalade han för dom. =)

Från Lindex:

Vad jag har köpt till Patrik kan jag inte skriva här... då får han ju veta vad det är innan jul och då är det inge roligt. hihi

Sen hittade jag en snygg champagnefärgad bolero på Gina Tircot som jag bara kännde att "den bara måste jag ha". Det är inte ofta jag känner så.

Nu ska jag ta tag i det sista inför tentan i morgon. Beskattning..... jag vet redan nu att det kommer att gå åt helvete! Det är sssssååååååå förvirrande med alla uträkningar och deklarationer. Det är inte bara en blankett man ska kunna... utan tre.

Nu börjar tentaångesten komma... aaaaaahhhhhhhhhhh!!!! (hjälp)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback