Santa Lucia

I dag är det lucia och då är det bara 11 dagar kvar till julafton.  Tanken var att åka ner till stan på eftermiddagen och kolla på luciatåget men känner att jag inte orkar riktigt. Jag gick upp till vinden istället och hämtade ner lite julpynt. Nu fär jag äntligen ställa fram mina tomtar. =)



Vid ett tiden idag var jag i väg och tittade lite på grabbarna när dom hade innebandy match. Jag var iof bara där för första perioden men jag visade iaf lite stöd för Madskills.
Jag åkte över till mamma för att hjälpa henne med kläder till julfesten i kväll. Hon hade beslutsångest.
Jag passade även på att byta ut vinrutetorkarna på bilen. Jag orkade inte vänta på att Patrik skulle byta dom... Kvinnor kan! hihi

 

Pappa fotade mig så att det fanns bildbevis. hihi




I kväll ska jag till Sofia och Anette som har Lucia fest. Det kommer nog blir skoj. Det var ett tag sen jag träffade dom.... det var nog i sommras tror jag.
Jag har inte bestämt mig än för vad jag ska ha på mig... jag har upptäckt att jag kommer i en kritstrecksrandig tubtopp som jag inte kunnat haft på över etty år, så det kan ju kanske bli den och en svart kjol men jag vet inte än.

Nu ska jag ställa upp några fler tomtar.

Ha en mysig lucia!!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback