Redo

Sista arbersdagen för det här året är avklarat.
Alla mat, snacks och dricka är inhandlad.
Kläderna är så gott som bestämda.

Jag känner mig redo för i morgon.

Jag hoppas bara att jag kan få lite sömn inatt. Jag har sovit totalt 4,5 timme på två dygn. Jag vet inte varför men jag har inte kunnat sova. Kroppen är helt slut.
Jag har tagit långa promenader dessa två dagar i hopp om att bli "trött" men det har inte riktigt hjälpt... tråkigt.
Det kanske är mitt undermedvetna som är stressad... stress brukar rubba min sömn. hmm ja ja vi får se hur det går i natt.

Nu ska jag försöka få med mig Patrik in till sängen för lite mys och sömn. Jag kanske somnar om jag får ligga i hans armar.

Sov gott!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Gott nytt år :)

2008-12-31 @ 11:14:07
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Liten

Det blir lugnt och skönt.

Mat och trevligt sällskap hemma hos Martina bara.

Det enkla är ibland det allra bästa =)

Själv då?

2008-12-31 @ 11:49:37
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Monica

Gott nytt år!!! Kram

2008-12-31 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback