På begäran

Min kära jobbarkompis Zilha påpekade så fint i dag att jag aldrig la ut bilder på vårat badrum som vi renoverade i februari. Så då får jag väl göra det. Men först lite påminnelse hur det såg ut från början.
Tänk på att bilderna är tagna dagen innan killarna rev ner allt och belysningen sög!

   

Herregud vad fult det var!!!

Nu ser det ut så här:

   

Lite bättre eller hur?

   
Glasvägg.... nice! =)

Helt klart värt alla flera tusen vi la ner på det. Vi är riktigt nöjda!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Zilha

Vilken skillnad!

Älskar glasväggen och belysningen!

Har exakt likadan toaborste :)



Och finns det en kategori i bloggen som heter hemmet...då förväntar man sig lite mer bilder på ja, själva hemmet, inte bara badrummet :)

Så mera bilder tack!





2008-12-10 @ 08:35:02
Postat av: Anna

Det kommer mer varteftersom vi renoverar. Hallen och sovrummet ska snart få sig ett lyft. =)

2008-12-10 @ 09:47:40
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Tina

haha oj jösses, jag hade nästan glömt ort hur det såg ut innan! Jadu stor skilland är det!!

Kram

2008-12-10 @ 10:42:02
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Monica

Det vart jättesnyggt. Vilken skillnad..

2008-12-10 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback