Lite krasslig



Jag mådde inte så bra i morse när jag vaknade. Jag kännde redan när klockan ringde kvart i 6 att jag behövde sova lite mer. Det gör ju inget om jag kommer till jobbet lite senare men när klockan ringde igen en timme senare så hade jag feberfrossa, ont i bihålorna och världens huvudvärk. Så jag valde att stanna hemma och försöka bli frisk istället för att chansa. Jag vill ju inte vara sjuk i jul.

Jag var och tränade i går efter jobbet på friskis. Det har blivit ganska fint där nu när renoveringen är klar. Jag har inte varit där på ett tag nu... varit lite lat. Kan vara därför jag är sjuk i dag. Kroppen fick kanske en chock. haha
20 minuter på crosstrainern, 20 minuter roddmaskin och sen en 25 minuter promenad hem.
Jag känner mig nöjd!
När jag kom hem så fanns det ingen tid att vila. Ner snabbt till tvättstugan, duscha, laga mat, sen upp och ner till tvättsyugan och sen vika all tvätt. Jag var helt slut när klockan var 10....
Jag hade dessutom bakat en sockerkaka som jag skulle ta med mig till jobbet... men jag får ta med den i morgon om jag mår bättre. Jag får trycka i mig c-vitamin och vitlök... hihi

Nu ska jag mysa i soffan med en kopp te.

Puss & kram


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig!! /Sanna

2008-12-17 @ 16:49:29
Postat av: Jonna Donna

usch jag hoppas du kryar på dig. Inget kul att vara sjuk i jul! Kram

2008-12-18 @ 18:20:01
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback