Känner mig piggare....

I dag är jag tillbaka på jobbet... en dags vila var visst allt jag behövde. Kroppen hade väl inte anpassat sig till att "arbeta" om jag får säga så. När jag gick i skolan så var man bara där 3 gånger i veckan. Resten av veckan kunde man sova länge och bara slappa, but no more! Nu är man ute i arbetslivet och då är det en del som krävs av en själv. Fast min förkylning och onda bihålor blir jag inte av med så lätt... f*n.

Jag åkte med Patrik nu på morgonen och när jag kom hit så upptäckte jag att ett av programen som jag jobbar i när min handledare inte är här ligger nere.
Kul? Nä inte ett dugg..... det ända jag kan göra nu är att sitta fint på min stol och vänta tills hon kommer för jag vet inte vad jag ska göra. Suck!

Jag får väl läsa aftonbladet och expressen. Kolla om mina vänner har vaknat till liv och bloggat lite... tror inte det men men...

Ha en bra dag!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback