Julgranen klädd...

... och nästan alla julklappar inslagna. Nu är det bara klapparna som ska inhandlas i morgon som saknas sen är allt som det ska vara. Skönt att vara klar i tid. Då kan jag ta det lugnt i morgon kväll.

Jag blev riktigt  nöjd med granen i år. Silver och rött rakt av. Patrik hjälpte till och satte dit stjärnan på toppen. 


Tomteluvan har jag tagit fram och även gjort rent. Det var ett tag sen den blev rengjord. Jag har som tradition att ha tomteluva på jobbet dagen före jul och den tänker jag inte sluta med. Det är lite kul! =)

Nu ska jag ta en öl och sen njuta av min julgran. Ha en trevlig kväll!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken fin gran. Rolig tradition med tomteluvan på jobbet. Klart du inte ska sluta med den. God jul på dig. Kram.

2008-12-22 @ 19:56:37
Postat av: Anna

Den är super kul! Alla på jobbet blir så glada när dom ser mig springa omkring med den. =)

Bild kommer i morgon!

2008-12-22 @ 20:47:00
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback