Då var det helg

Ja tentan gick som den gick... allt som jag var osäker på var självklart med på tentan. Jag skrev på allt men tror ändå inte att jag klarade den. Jag kan iof ha sån tur som jag hade på bokslutstentan, uträkningarna var helt rätt men inte siffrorna. haha
Ja ja, kan inte göra så mycket mer åt saken just nu. Bara att invänta svar från läraren och se om jag ska tillbaka den 17 december och göra om tentan.

Jag åkte hem direkt efter tentan och efter jag fått i mig lite lunch och sagt hej då till Patrik så slumrade jag till i soffan.
Det är ssssååååå skönt att sova i soffan. Jag fattar inte varför.. hmm
Jag sov nästan en timme. Nice hihi

Jag tog sen en promenad till Bästa Tina. Satt där och pratade i ungefär en timme innan det var dags att gå hem i regnet. Tur att jag hade mössa och en vattentät jacka. =)

Nu ska jag göra popcorn och hälla upp julmust. Sen blir the nog film.... Steven Spielbergs "The Color Purple" med Whoopi Guldberg. En gammal favorit som jag inte har sett på många år. Jag rekomenderar den.
Jag kanske ska vänta till Patrik kommer hem så får han se den också..... kanske inte han typ av film men man vet aldrig. Jag har ju lyckats få honom att kolla på både "sex and the city" och "mamma mia". Vi får se hur jag gör..... men först är det Simpsons... ett måste.

Ha en trevlig kväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna sandahl

hej gumman... vilken fin blogg du har. ha en jättebra helg och liycka till på måndagen med lian så ses vi. kram sanna

2008-12-06 @ 09:54:27
URL: http://www.sabapoo.se
Postat av: Anna

Sanna: Tackar! Jag har kämpa med att få till den. =)

Ha en bra helg du också och lycka till!

Kram

2008-12-06 @ 10:41:17
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback