Då kör vi!!!!

I dag börjar min praktik. 12 veckor ute i det verkliga livet. Jag har längtat efter det här. Nu gäller det också att visa framfötterna hela tiden så att chansen till fortsatt jobb ökar.

hihi... jag känner mig som en 7 åring som ska börja första klass. =)

Helgem var ganska lugn om jag får säga så. Patrik jobbade sent i fredags så då slappade jag bara. I lördags så åkte jag till Louise i stockholm. Vi gick runt lite inne i city, hamnade på TGI Friday och tog en nachotallrik och lite vin. Blev inte så mycket shopping.
Louise skulle ju som sagt laga tre rätters middag till mig.... det blev bara två rätters. Huvudrätten som var lamm blev helt misslyckad. Det var inte så gott. Men det var bra kämpat Louise darling. Allt annat var super! =)
Vi sprang ner till McDonalds ist och köpte en burgare. Röd vin funkar jätte bra till en QP.  

Sen kollade vi på film, Dreamgirls. Det är fortfarande lika bra, ag kommer nog aldrig att tröttna på den.

Jag tog bussen hem kvart i tolv på söndagen. Förbi mamma för att hämta bröd och sen kom Patirk och hämtade mig. Biltema och sen hans föräldrar en stund för att sen komma hem och laga mat. Full fart hela dagen... vilket var ganska bra. Jag var ganska trött efter bara 6 timmar sömn på en liten soffa. hihi

Nä nu ska jag ta en promenad ner till stan. Det är dags att börja jobba!  

Ha en underbara dag! Det kommer jag att ha!


Puss & kram
 

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

tack så jätte mycket =)

2008-12-08 @ 14:09:57
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag får förta lite med kockarna på jobbet sen göra ett nytt försök = )

2008-12-08 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback