Bara två dagar till jul

Nu är det nära. På onsdag är det julafton. Jiiipppiiii Jag längtar så!

Jag ska ta fram granen i kväll och smått börja klä den. Jag har annars som tradition att klä granen kvällen innan julafton men det känns som att det blir tajt med tid då.

På tisdag kommer csn och då ska den sista julklappen inhandlas, jag ska klippa mig, systembolaget ska besökas, mat och div ska inhandlas till både juldagen och annandag jul.
Jo just.. måste hitta något att ha på mig på julafton också. Nått som jag även kan ha på nyårsafton..... så det kan bli tajt. Jag vill inte stressa allt för mycket.

I år ska vi vara hos Patriks föräldrar på julafton. Det kommer att bli trevligt. Vi har sagt att vi inte ska köpa julklappar till varandra men bestämde till slut att vi ska ha julklappsbyte. Något måste man ju få på julafton. =)

Helgen har i övrigt varit lugn och nykter. Tacos, dansbandskampen, julmust och filmen "Love Actully" med Emilia på lördagen. Helt underbart!

Nu ska jag jobba vidare. Vi hörs senare!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback