Aj....

Jag har sträck mig i ryggen..... inge skönt kan jag meddela. När jag gick hem från praktiken i snöslasket så halkade jag till och spände hela kroppen för att inte landa på arslet och då sträckte jag mig på vänster sida av ryggen. Det tråkiga är också att jag höll mobilen i handen och tappade den i en slaskpöl. Den är totalt död för tillfället och ligger på tork. Jag hoppas att den funkar i morgon.. jag tror inte den men man kan ju hoppas iaf.

Tur att jag har en extra mobil hemma. =)

På praktiken rullar allt på. I dag har jag fått gjort avstämningar på olika konton och det är mycket att tänka på och en j*la massa att hålla redan på för att undvika att gör fel. Jag trodde inte att det var så mycket som det är. Men dte är ganska kul och som jag sagt tidigare... jag lär mig jätte mycket varje dag.

Eftersom det är lucia i morgon så hade vi, precis som många andra arbetsplatser, lucia firande. Fast vårat lusia tåg bestod av endast killar. Det såg riktigt roligt ut. En skallig lucia och tränor med skäggstubb.
Jag tog en bild med mobilen... den blev inte så bra, det var för mörkt och jag var för lång bort.



Söta grabbar eller hur?



En liten bild på mig vid mitt skivbord...

I kväll är det popcorn, Idol finalen och slappa i soffan. Patrik är hos Peter och spelar xbox. Polis-Anders är i stan och då vill Patrik passa på att umgås lite. Det är helt oki.. jag är för trött för att vara trevlig i kväll. haha

Ja just... höll på att glömma det viktigaste. Jag fick veta i dag att jag klarade beskattnings tentan som vi hade förra veckan. Lite chockad måste jag erkänna... jag var säkert på att jag kuggade.
Fan vad jag är bra!!!!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis till tentan!!!!! En fin julklapp. En bra bild på dig vid skrivbordet.

2008-12-13 @ 11:04:51
Postat av: Anna

Tackar!!! Känns underbart!

2008-12-13 @ 11:49:15
Postat av: Louise

tycker syn om din rygg, hoppas de blir bra snart!!!

2008-12-13 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback