-9

Så kallt är det ute just nu. Det var inte så skönt att gå till jobbet nu på morgonen. Tur att det inte blåste.... då hade varit riktigt j*ligt.
Det var ganska härligt att vara ute och gå kl 6 på morgonen.... det är inte mycket trafik och ganska fridfullt. Synd att det var så kallt bara.

Enligt almanackan så är det är vecka 1 nu... även fast vi inte har ringt in det nya året. Det är fortfarande 3 dagar kvar på det här året. Jag har börjat slipa på mina nyårslöften.... men jag tänker inte berätta än vad det är. Jag vill ha allt klart först men en kan jag säga.... träna mer och tappa i vikt. Enkelt! Den här gången fixar jag det. Motivationen är på top! =)

Nä nu måste jag jobba lite.

Ha en bra dag!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack tjejen. Jag hoppas också 2009 blir ett bättre år för mig!

Vad ska ni göra på nyår förresten?

kram

2008-12-29 @ 14:04:40
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Liten

Fast det jag menar är ju att det faktiskt inte blir ett nytt rent blad, du vaknar på nyårsdagen med precis samma förutsättningar som du redan har. Det är som alla gånger man sagt att "jag börjar banta på måndag" och så unnar man sig en hel helg, det är väl lika bra att lägga undan kakorna, eller chipsen i mitt fall och börja direkt. Som de sa i barnprogrammet Tippen, ingenting försvinner, allt finns kvar.. =)

2008-12-29 @ 15:29:04
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Jonna

vad trevligt !

Jag och Elin tänkte gå ut och käka, men inget bestämt än. Så vi får se. Tänkte höra med eve också om man eventuellt kunde komma förbi er :)

2008-12-29 @ 20:02:46
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback