Vad trött jag blir....

När klockan ringde i morse så märkte jag på en gång att något inte stämmde.... kroppen gjorde ont, världens huvudvärk och jag hade ont i bihålorna... för att sen inte tala om kallsvetten.
"Suck" var det första jag tänkte när jag gick in i badrummet för att leta efter febertempraturen..... och ja, jag hade 38,3 graders feber.

Det här är fan inte sant! Jag har tre dagar kvar tills jag slutar på jobbet för att sen åka på semester.... jag kan inte bli sjuk nu.
Men det är alltid så här. Så fort jag verkligen längtar till att något speciellt ska hända så säger kroppen ifrån med feber. Det var bara att ringa chefen och sen gick jag och la mig igen. Jag gillar inte att vara sjuk så det tog emot att sjukanmäla mig... men jag vill vara frisk när vi åker till Kreta på lördag.

Nu mår jag iaf bättre. Febern är på väg ner och jag känner mig piggare. Jag kan nog jobba i morgon.... eller ja, jag ska jobba i morgon. Jag skiter i vad folk säger om att man ska vara hemma en dag till efter att man har haft feber.... jag ska jobba. Det är för mycket saker som måste fixas på jobbet innan jag slutar.

Tina kommer över i kväll. Om regnet håller sig borta så kanske vi grillar... annars skulle det vara gott med pizza. Det var ett tag sen. *mums*

Jag ska fixa till lite mat nu tror jag  och sen kolla på Ellen. Det var länge sen jag kollade på henne. Det märks att man inte är hemma på dagarna. hihi


  


Kommentarer
Postat av: Liten

Hoppas att du mår bättre nu så att du verkligen kan njuta av semestern. Det är du värd efter allt slit i skolan!

2008-08-07 @ 18:50:45
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack vännen! Hoppas allt är bra med dig också.

2008-08-08 @ 08:36:38
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback