Trevlig kväll

Både jag och Patrik var överrens tidigare i kväll att vi behövde träffa några av våra kompisar. Visst gillar vi varandras sällskap men efter en vecka tillsammans kännde vi att det behövdes lite mer sällskap. Utan att vi ens hade börjat ringt till någon så började smsen att komma. Daniel var först, sen Kristin och till sist ringdeäven Tomas. Han hade hört av Robban att vi skulle ha något.... och hur han visst det vet vi inte. hmmmm

Runt halv åtta tiden började folket ramla in en efter en. Daniel, Kristin, Tomas, Robban, Clas, Peter och sen vi två. Det blev riktigt trevligt. En lyckad kväll. Jag har nyss sparkat ut alla.... dom skulle ner till krogen men jag känner för att slappa i soffan ist.. Jag vet att jag kommer att sova inom några minuter från det att jag lagt mig till rätta. hihi
Det har varit en lång dag.

Vi får se när Patrik kommer hem... jag skulle chansa på runt halv tre. Han cyklade med Kristin och hon kommer att se till att han kommer hem.
Nu ska jag nog göra lite popcorn och kolla på "In bed with Madonna! på kanal 5.

Hörs i morgon!

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Synd att vi kom hem så sent inatt annars så hade vi självfallet kommit också =)



Hoppas att ni hade en trevlig kväll!!

Puss puss

2008-08-17 @ 11:44:34
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback