Tomas Ledin

I går kväll var jag ner till lögarängen och kollade på Mr sommarplågan himself Tomas Ledin. Det var säker 14-15 år sen jag såg honom sist och lika bra. Efter konserten cyklade jag hem, kände inte för att festa... Ibland kan det vara skönt att ha en vit lördag kväll. Patrik var hos Peter kollade på film men kom hem bara några minuter efter mig. Runt midnatt höll vi båda på att somna i soffan... Det var en skön kväll.

I dag tog vi en promenad ner till markanden och kollade lite. Vi såg både det ena och det andra.... men varken Patrik eller jag hade något köpsug så vi köpte lite kola och sen promenerade vi hem igen.

Patriks semester tar slut i dag... i morgon är det dags att gå tillbaka till verkligheten. Han börjar kl 7 i morgon.... jag är ledig hihi.

Nu ska jag kolla på tv..... jag lämnar er med lite Tomas Ledin!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback