Snart helg

I dag har jag mest slappat under dagen. Var iväg och tränade med Kristin klockan 17. Det märks att jag inte har tränat på en och en halv vecka....   jag var helt slut efter bara 10 minuter på crosstrainern.
Men jag kämpade mig igenom 20 minuter. Sen blev det ett hårt pass. Axlar, ben och mage.... jag kommer att ha träningsvärk i morgon.   
Klockan 17 i morgon så kör jag igen och ska köra på som fan. Jag ser en skillnad på kroppen och det känns riktigt bra. Jag får se om jag går till gymmet från skolan... 1 timmes promenad. Hoppas det inte regnar bara.

I morgon är det som sagt fredag.... äntligen helg! Jag har ingen anning om vad som händer... det är kräftskiva hos Tingan men vi har inte anmält att vi skulle komma. Jag tror nog att det blir en lugn och avkoppla fredag kväll.
En bra film och chips låter lockande. Umgås lite med min älskling.
Sen får vi se vad som kommer upp på lördag, om det blir fest eller inte.

Nu ska jag sova..... det är skola i morgon.

Sov gott och dröm sött!

 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen!



Ja ikäll vet jag inte riktigt vad som händer, det visar sig om det dyker upp nånting intressant.

Ha en bra dag! Kram kram

2008-08-22 @ 10:55:17
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Liten

Tack gumman =)

2008-08-22 @ 12:47:30
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback