Saknar...

Chocken efter att ha sett min morfar dö i går har lagt sig och nu har saknaden kommit. Jag saknar honom jätte mycket. Det gör nästan ont i mig...... jag drömde om honom i natt. Jag drömde tillbaka till när jag var liten och vi tog husvagnen ner till norrköping och hälsade på Tony och Carina. Vi gjorde det varje sommar. Vi hade alltid jätte kul.
Hur jobbigt det här än är så måste jag vara stark för mormors skull....

Även om det gjorde ont i morse så åkte jag iaf iväg till dansverkstan med Kristin. Dom hade öppet hus och fick testa lite olika danser. Vi testade latinstreet och hiphopstreet. Jag hade redan betämt mig att börja dansa igen och det här gjorde mig mer taggad. Nästa tisdag ska jag börja dansa latinstreet har jag tänkt mig. Det ska bli kul att komma igång igen.

Jag ska gå upp till ica nu och inhandla lite sallad. 

 

Kommentarer
Postat av: Liten

Hur går det för dig med allt gumman?

Tänker på dig!

2008-08-26 @ 14:36:07
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback