Nu har Patrik åkt.

I natt åkte grabbarna till Las Vegas... och jag saknar redan min älskling. Jag fick ett mess från honom kl 6 i morse, strax innan dom gick på planet. Han skrev att han kommer att sakna mig. Så gulligt av honom...  
Innan han åkte i natt så satt vi och kollade på Victoria Secrets hemsida efter lite sexiga underkläder som han kan köpa till mig. han lovade inget men jag tror nog att jag får något. Jag bad honom att iaf köpa min favorit lotion som bara går att köpa från Victoria Secret, Love spell... den lucktar ssssssååååååååå underbart. Sist jag var i usa så köpte jag på mig så att jag hade ett år.   

Dagen började med att jag var iväg och tränade vid halv tio tiden. Kändes ganska skönt att träna så tidigt. Sen drog jag med mamma ut till Media Market.... jag var på jackt efter en lång nätverkskabel. Jag har nämligen fått för mig att jag ska möblera om i arbetsrummet och då krävs det en längre kabel. Jag började när jag kom hem vid halv två tiden och jag är inte klar än. Vi har samlat på oss en jävla massa papper och skit i bokhyllan så tog tid att gå igenom allt. nu är det bara till att flytta möblerna men det blir i morgon.

Nu ska jag snart åka hem till mamma för att premiär äta kräftor, nybakat bröd som jag har gjort idag och dricka lite vin. Sen ska vi gå på bio, Mamma mia. Det kommer att bli en trevlig kväll. Det här är min present till henne.... hon fyller år i morgon och jag vet att hon ville gå. Helst av allt så vill vi gå och se musikalen i London... men det var lite för dyrt så hon får nöja sig med filmen.   

Nu ska jag fixa det sista sen ska jag spring till bussen.

Ha en trevligt kväll! 

  

Kommentarer
Postat av: Slosis

joojoo lite gör jag juu=)=) hehe måste ju va skönt å va killfri leva livet hemma=)=)=)

2008-08-03 @ 19:50:05
URL: http://slosis.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja på ett sätt är det ganska skönt... men jag saknar honom iaf.

2008-08-03 @ 22:29:03
URL: http://missjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback