Hur tänkte jag?

Jag vet inte hur jag tänkte när jag sa ja oki till att gå vidare härifrån ikväll... jag ville bara vara hemma med folk som tycker om och stöttar mig i kväll. Visst hade jag jätte trevligt hos Oskar men jag kännde att jag behövde vara på ett lugnare ställe. Mina tankar flög mot morfar och jag såg honom framför mig hela kvällen. Kunde inte slappna av. Jag var inte beredd på allt och ville igentligen bara vara hemma.
Jag gick förbi Hydro och köpte en hamburgetallrik innan jag gick hem.... mat är tyvärr ett onödigt ont som alla måste få i sig. Den var rikitigt god.... jag rekomenderar att ni testar.

Jag har ringt Patrik och sagt att jag är hemma. Han sa att han skulle fixa en taxi och komma hem.... det var en timme sen. När jag ringde nyss så var han fortfarande kvar på kåren... jag sa att han behöver inte stressa hem om han inte vill och då verkande han bli lite sur. Jag orkar inte bry mig nu... han är full och jag vill bara sova.

Tack bästa Tina för att du finns vid min sida!

Vi hörs i morgon!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag finns vid dig gumman du är ju mitt bästa det vet du :)

Tyvärr så blir det mer känsligt när man får lite alkohol i sig även om det inte är mycket! Jag hoppas att Patrik kom hem snart efter att vi pratat inatt! Du ska inte vara själv nu när det är jobbigt!

Puss vännen!

2008-08-24 @ 13:21:29
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback