Fredag....

Då var det fredag igen och helgen är här. Den här veckan har verkligen gått fort. Jag hänger inte riktigt med....
Just nu sitter jag i skolan och har Visma (SPCS) Löneadministration. Vi håller på med anställningsavtal och lite lagar och regler som medföljer. Ganska intressant, det är mycket som man måste tänka på när man fyller i ett avtal och mycket som arbetsgivaren kan dölja. Jag trodde inte att det var så mycket att hålla reda på.

I kväll vet jag inte vad som händer. Patrik ska kanske gå på hockey... det skulla vara skönt att ta ett glas vin och kanske läsa en bra bok.... om inget annat kommer upp förstås. I morgon tänkte jag kanske gå på marknaden med mamma och på kvällen vill jag gå på konserten nere på lögarängen som Länsförsäkringar håller i. Det ser ut som att jag kommer att få gå själv.. alla andra är upptagna. Nån som vill följa med????

Vad ska ni andra göra i helgen då? Lugnt eller party?

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tina

ja har du inga planer för dig så kanske vi skulle kunna ta ett glas vin och eventuell gå ner på bill o bob =)? Anne-lee skulle ha nåt hemma hos sig om vi skulle kanske gå dit och umgås =)

Puss puss

2008-08-29 @ 13:40:51
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Liten

Och så är vi 16 tjejer som ska träffas här hemma hos mig på lördag. Om du vill och har lust får vi nog plats med en till =) Krama!

2008-08-29 @ 14:04:00
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Anna

Tina: Det skulle vi kunna göra. Dock knapert med pengar men humöret är bra. =)



Liten: Tack för erbjudandet. Jag kan höra av mig när konserten är slut. =)

2008-08-29 @ 14:44:06
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja men så länge humöret är på topp så är det bra =) Man kan bara gå ner och titta lite på folk..alltid lika trevligt =) Men vi kan göra lite planer när du koer senare =)

Puss och kram

2008-08-29 @ 14:52:42
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback