Det börjar synas...

Träningen och dieten har börjat ge resultat. Det syns i ansiktet och runt midjan att jag har gått ner i vikt. Jag har sett det i några dagar men jag har inte velat tro på det. Då blir det lätt att jag börjar slappna av... och det går inte för sig. Nu håller jag ett högt och bra tempo. Jag märkte i morse att jag hade tappat vikt när jag testade en b-hå som låg långt inne i garderoben... och den passade! Sist jag hade den var i mars... då blir man glad.

I dag blir det dock ingen träning. Jag tänkte träna i morgon bitti istället.
Jag ska försöka få lite tid med Patrik innan han åker. Klockan två i natt åker grabbarna från stan. Kul för dom men tråkigt för oss som får vara kvar hemma.

Nu ska jag strax gå ner till polisen och hämta upp mitt nya pass. Mitt hade gått sönder och när jag var ner förra fredagen så visade det sig att jag inte behövde betala för det nya. Mitt trasiga pass inte hade gått ut och det var fabrikationsfel på alla pass som utfärdades vid samma tidpunkt för 8 år sen. Nice =) Där sparade jag in 400 kr hihi

Vi hörs senare!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback