Då kör vi igen!

I morgon är det dags att gå tillbaka till skolan. På ett sätt ser jag fram emot det men det hade varit skönare att gå till ett jobb istället. Som tur är så är det knattp ett år kvar sen är jag klar. Det fixar jag säkert.

I dag har jag mest slappat. kollat på lite friidrott.... Stackars Susanna Kallur! Det gick verkligen åt helvetet för henne.... jag led när jag såg henne falla. Tråkigt. Men hon är en stark tjej och kommer att jobba hårt för att fixa OS medaljen om 4 år. Det vet jag att hon gör!   

Sen har jag förtsätt läsa i min bok "Den sista tempelriddaren". Den boken rekomenderar jag mer än gärna. Man fastnar verkligen i den.... jag satt i 3 timmar och läste sen kolla jag på klockan och upptäckte att det var dags att laga mat. Nu tänkte jag glo lite på tv och sen göra popcorn till CSI NY.

Ha det bra!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback