6 cm

Så mycket har försvunnit från midjan sen jag började min diet. Bra jobbat tycker jag!
Jag känner mig ganska stolt! Nu ska jag fortsätta i samma tempo så kommer alla mina extra kilon och den stora magen att vara borta på noll tid.

Nu ska jag skicka ett mess till Patrik och kolla hur han har det sen är det dags att försöka sova. Jag har alltid problem att sova när han inte är hemma. Sängen känns för stor och tom. Jag saknar honom hela tiden.

Det är tidigt uppstigning i morgon... det kommer att bli en lång dag tror jag. Jag hade tänkt vara på jobbet redan kl 6 men jag kommer säkert inte dit förrän kl 7, sen iväg och träna med Kristin.
Det blir ett extra hårt pass. Det var ganska klent idag måste jag säga.... det är inte kul att träna själv. Det finns ingen som man kan hämta styrka och stöd ifrån då. Så jag stod på cross-trainern i 40 minuter ist och sen cyklade jag hem.
Louise är hemma istan också så hon hade tänkt komma över... vilket betyder att jag måste hinna städa upp i köket. Jag har inte kommit så långt än i min storstädning.
Som sagt.. det kommer bli en lång dag.

Sov så gott!

  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad duktig du är! Du kommer att bli så snygg. Jag måste också ta mig i kragen och börja träna bort graviditets kilonen.

Ha en bra dag!

2008-08-05 @ 08:01:34
Postat av: Slosis

Åhh nytt kort där ser man verkligen hur smal i ansiktet du blivitgt.. Ja idag blir de hårdkörning på gymmet=)

2008-08-05 @ 13:33:39
URL: http://slosis.blogg.se/
Postat av: Mailn

Det syns verkligen att du borjar bli smal. Jag ser fram emot att se hur du ser ut nar jag kommer hem i december.

Kram pa dig!

2008-08-06 @ 00:19:18
Postat av: Thea

Härligt jobbat tjejen.

Själv har jag gått upp 13 kilo =D

Haha.

Ha en bra dag.

2008-08-17 @ 11:01:16
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback