Vilken underbar dag

Solen sken när jag gick upp i morse och det var helt undebart ute. Både jag och Patrik kände för en promenad men han vill åka ut och till björnön och typ springa... men jag kände inte för det. Men lite solterapi var ett måste. Vi tog en promenad till Tina och solade lite..... och till skillnad från vissa så utnyttjar jag inte Tina med att sola gratis varje gång. Sen en promenad hem. hur skönrt som helst.

Efter lite mat åkte jag ner till friskis för att dansa lite....   det var kul fast jag tycker inte den tjejen som höll i det i dag är så bra. Det finns en annan som är bättre men dte gör inge. Dans som dans... det är roligt.

Just nu så sitter Patrik och Micke och kollar på allsvensk fotboll.   Det är väldigt ovanligt att Patrik kollar på allsvenk fotboll. Det är ju inte bara den matchen som pågår utan typ 13 st..... och varje gång det blir mål i någon av matcherna (det plingar till på tv och det kommer upp en text) så dricker dom en klunk öl..... den här kvällen kan gå hur som helst... man kan ju bara hoppas att det inte blir så många mål.

Jag och Tina ska ner till Strike och bowla ikväll. Det ska bli kul. Det är ju inte varje dag man bowlar.. men det går nog bra. Nu ska jag kolla bilderna från förra helgen. JAg vet att några vill att jag ska lägga upp dom... jag ska välja ut några fina.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback