Snart helg

Nu har vi kommit halv vägs den här veckan... inte långt kvar till helgen. Vad tiden går fort, det var ju nyss helg.. hmmm. Jag var på klassfest i lördags... det var rilktigt kul. Vi sjöng singstar och det var länge sen jag sjöng så mycket. Riktigt roligt.... =)

Helgen som kommer nu så blir det ganska lugnt. Anneli ska har fest men vi ska inte gå. Känner inte för det riktigt och sen så har vi andra planer.... bl a så ska vi gå på bio. Det skulle vara kul om jag fick välja film för en gångs skull. På lördag så har vi även varit tillsammans i 4 och ett halvt år.... tiden går fort.

I dag ska jag ha mitt samtal med min handledare Sabina.... jag hoppas att jag får reda på om jag har fått sommarjobb. Då kan jag skita i mitt gamla jobb. Jag vill verkligen inte gå tillbaka dit.

Nu ska jag jobba.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback