Längtar bort..

När man tittar ut grnom fönstret och ser att det snöar så längtar jag verkligen bort till lite varmare trakter. Va skönt det skulle vara att ligga under en palm i ett varmt land och läsa en bok..... mmmm nice

Eftersom man är student så får jag inga pengar i sommar vilket då betyder ingen semester och jobba, jobba, jobba. Men jag och Patrik har iaf bestämmt att vi ska åka någonstans i oktober då vi firar 5 år tillsammans. Först var jag inne på en enkel resa till kanarieöarna.... men efter ha tittat i en massa rese kataloger och sökt på nätet så verkar det luta mot JAMAICA!!

  image24

Visst ser det lockande ut?!?!?

Flyg för två personer och 10 dagar kostar det 15 142:-... och då är det utan hotell men jag vill gärna kunna röra på mig lite och se mig omkring. Har vi tur så har priserna gått ner när vi ska åka... men samtidigt kan det nog kanske vara värt det. Jag menar... det är ju ett paradis!
Nu hoppas jag bara att jag får sommarjobb på ICA och då ska jag spara en massa pengar till resan. Jag ska nog använda min mamma som bank då... om jag ger henne pengarna så finns det absolut inte en möljighet för mig att kunna "nalla". hmmm bra tänkt Anna.    

Dags att sova. Jag ska upp 5 imorgon bitti.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback