En underbar helg....

För första gången på länge så har helgen varit relativ lugn. I fredags åkte vi över till Micke Ich Emilia och spelade lite BUZZ. Det blev bara en öl för patrik och ett glas vin för mig och vi åkte hem redan vid halv elva tiden. I går var jag och amma på stan och letade efter en jacka till mig.... jag hittade en snygg jeans jacka på kappahl som jag är super nöjd med. På kvällen sen så hade vi bestämmt att vi skulle gå på bio.... Vi såg 10,000 BC. Den var riktigt bra.... jag rekomenderar den. Efter det så mötte vi upp Adde, Niklas och Daniel på STRIKE. Vi passade även på att spela en serie... Det var kul. Men det gick inte så bra, jag förlorade stort...... jag spelar bättre när jag är full   
Vi drack två öl och sen cyklade vi hem. Det var en rolig och avslappnad kväll.

Jag vaknade runt halv tio tiden i morse men vill inte gå upp förrän efter tio..... är man ledig så ska man passa på. Jag hann träna i en timme innan mamma ringde och frågade om jag vill följa med till IKEA... självklart sa jag. Man säger inte nej till IKEA. Jag hittade massa saker vi behöver men jag får vänta till löning nästa vecka... suck

Nu ska jag återgå till soffan och tvn.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback