Duktigt flicka

Efter praktiken idag kände jag för att träna... men Patrik hann före mig på orbitreken så jag bestämde mig för att ta en rask promenad istället. Jag gick iväg till Tina på klockartorpet och solade och sen gick jag en länge väg hem. Det känndes oerhört skönt och jag känner mig riktigt duktig. På tre dagar har jag tränat ganska mycket.... jag börjar bli lite imponerad av mig själv.
Om det inte regnar i morgon ska jag nog gå hem från ICA..... det kan vara riktigt skönt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv.

  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Appropå träning. Hur går det med dina tio kilo till sommaren?
Men med det här vädret känns det ju som att sommaren är väldigt långt borta...

2008-04-08 @ 19:32:47
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Anna

Det går super bra! Mellan ett halvt och ett kilo i veckan försvinner.

2008-04-08 @ 22:21:20
URL: http://missjohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback