Burrr va kallt

I går var vi hos Anne-lie och grillade. Visst hade det varit en helt underbar och varm dag men på kvällen blev det j-vlig kallt. burrrr vad jag frös. Jag funderade där ett tag om jag hade valt rätt kläder..... men men. I väg till bmb... det var väl helt oki. Det var som vanlig alldeles för mycket folk och lång kö i baren. Det blev en billig kväll   

I dag har jag varit på plantagen med mormor och inhandlat en massa blommor till balkongen, som jag precis har planterat. Det börjar bli riktigt fint där nu.... jag måste bara ficka fästen till min balkonglåda sen är dte nästan som jag vill ha det. Jag var även förbi storebror och skrev på lite papper inför våra företagarplaner. Jag återkommer med mer info när allt är klart.
Nu ska jag bädda nytt i sängen sen kolla på tv.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback