Back to the 80´s

Jag brukar lyssna på mix megapol varje morgon men i dag blev det the voice... och jag blev ganska chockad när Josefin Crawford presenterade sin inne lista. Enligt henne (och hela stureplan) så är det inne med fransar (!) igen..... och fransarna ska vara överallt, på jackor, byxor och kjolar. Snacka om att gå tillbaka till 80-talet. Något som också är trendigt är att ha glasögon.... och då spelar det ingen roll om det är glasögon med styrka i eller med bara vanligt glas.... men suck säger jag bara. Det ska bli kul och se hur lång tid det ar innan folk börjar klä sig så här i den här staden..... det finns ju en några "stureplan wannabes" här.
 
Nu är det dags att fika.

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Tina

ja absolu det måste vi göra! Blommrna ska jag ta md mig iaf så det livar upp lite. Drygt bara att behöva ttta på en liten TV också hehe..

2008-04-21 @ 16:39:18
URL: http://misstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback