Trodde aldrig att jag skulle skaffa en blog....

Jaha.... då har man skaffat en blogg. Jag trodde aldrig att jag skulle följa strömmen och skaffa en sån..... 
Just nu sitter jag i skolan och kollar upp info inför ett studiebesök på Riksbyggen. Jag hoppas att det blir ett intressant besök och att jag lär mig lite om hur dom jobbar på ekonomicentret där.

Igår var jag och Cissi ute och gick i en och en halv timme. Nu är det fan dax att bli fit igen. Jag börjar bli trött på den här kroppen. Vi måste öka tempot. Jag ska gå ner 10 kg till jul hade jag tänkt..... och jag ska fan fixa det!!!!! JAG MÅSTE!!!!!!!!

När jag kom hem efter studiebesöket så bytte jag om och sen gick jag över till mamma och pappa.... en skön promenad på 30 min. Jag hjälpte mamma att hitta rätt kläder till deras Englands resa på torsdag. Kom hem lagom till Idol, ja jag vet att idol är töntigt men uttagningarna måste man ju se.... det är ju kul att se folk göra bort sin på tv!!

Sen har jag bara slöat framför bruken... och nu måste jag nog sova lite. Jag ska upp tidigt och tvätta och passa på att träna.
God natt

Kommentarer
Postat av: Erika

Men så fint med en blogg gumman ;)

2007-09-19 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback