Ny leksak..

I går var jag och köpte en ny leksak.... en bärbar dator. =) Den är sssååå fin och bra. Jag satt nästan hela dagen och kvällen med den. Jag höll även på med projektarbetet. Det går inte riktigt som jag hade hoppats.... det är lite svårt att få tag på företag som vill ställa upp. Mina kära kollegor har iaf fått tag på en del material som vi kan använda.

Jag var även över till jobbet och fixade mina tider för hösten. Jag ska jobba varannan helg med start om två veckor. Jag måste bara hålla kolla på att jag inte tjänar för mycket pengar, vill ju inte bli av med CSN.

Nu ska jag få i mig lite frukost och sen dra ner till biblioteket och jobba.
Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback