Jag ser inte fram emot att jobba.......

Igår var det en ganska tråkigt dag i skolan. På data lektionen gick vi i genom hur man skriver en rapport på både rätt och fel sett. Vi har fått några övningar som vi kommer att göra hela nästa vecka. På kommunikations lektionen fick vi göra ett litet persolnlighets test... för att se vem vi är när dte kommer till projekt.. om man är kompisen som inte vågar ta en konflikt eller om man är ledaren, forskaren eller den entusiastiska i gruppen. Jag var en ledare!!!! Det visste jag sen tidigare... HAHAHA Vi blev indelade i grupper och min grupps projektarbete ska handla om Redovisningsekonomer.... allt man behöver veta om hur man blir en bra redovisare. Vi får väl se hur det går... fortsättning följer.

Idag har jag bara slappat. Jag har tvättat sängkläderna och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Känner för att åka ner till stan men jag vill inte åka ner själv. hmm kanske kan träna lite.... jag kan fundera över det medans jag diskar sen. I kävll blir det nog lugnt... jag frågade Tina om hon och Per skulle vilja komma över och kankse spela lite spel och dricka vin. Hon skulle kolla med Per... jag kanske ska nämna det för Patrik oxså. så att han inte blir sur.. 

I morgon ska jag jobba igen. Det kommer att blir intressant.men jag ser inte fram emot det. Våran butikchef har sagt upp sig "med omedelbar verkan," folk är sjukskrivna och alla är helt less på att jobba. Som sagt det kommer att bli intressant. Om jag ska vara helt ärlig så vill jag inte jobba. Men jag behöver pengarna. Man kommer ju inte så långt med csn direkt..
Jag kommer nog att få ta en jävla massa skit från kunder, fast det är ju annas som vanligt. Det brukar oftast vara jag som får ta skiten på helgen när mina kära kollegor har gjort bort sig. jag hoppas att det går bra.... det är ju iaf inte lönehelg, vilket betyder att det är lite lugnare.

Nä fan... jag måste få i mig kaffe. Vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback