Inte långt kvar till helgen...

Torsdag och en kall morgon i datasalen. Vi har pratat säkerhet och virus i mobilen.... och nu så ska vi repetera det vi gjorde i måndags. Jag börjar bli trött på att vi ALLTID ska repetera allt så många gånger. Det känns som att vi inte kommer någon vart. Jag hoppas att vi får lära oss något nytt idag.
Halv tio nu så ska vi fotograferas. Det ska inte bli till någon skolkatalog men det är lärarna som ska ha det och om jag har fått rätt info så ska vi få använda korten till våra praktik och jobb ansökningar. Hoppas bilderna blir bra.

Igår fick jag nog av mitt stora "spindelnät" i håret. mitt hår hade trsslat sig med löshåret...... jag blev sssssååååå jävla trött på att jag inte fick ut det så jag tog bort löshåret. Sorry Tina!! Jag hade även tappat 8 st till på en vecka. Känns lite som att man har kastat pengarna i sjön men jag njöt av håret när det inte trasslade sig och när dom satt fast. Men men... skit happens. Tjejerna i klassen tycker att min "nya" frisyr är snygg.

Nu ska vi göra oss i ordning för fotograferingen.... jag återkommer senare under dagen.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen! Läste ditt inlägg om att du tog bort löshåret, vad tråkigt..kanske är så att ditt hår inte är lämplat till det.
Vi får höras senare..ha en bra dag kram!

2007-09-28 @ 12:36:35
Postat av: Dåligt hår.

Men då måste du ha fått ett hår som var dåligt, inte alla hår som är bra jämt utan man måste byta ut det. Och den som gjorde det på dig kan inte ha gjort ett bra jobb, är det bra gjort så sitter det kvar. Skulle klaga om jag vore du om du betalat en massa dyra pengar för det, personen som gjorde det är antagligen väldigt dålig på att sätta fast håret.
Låter i alla fall väldigt konstigt.

2007-10-05 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback