Då var helgen över och åter måndag

Helgen var ganska roligt. I lördags så var jag först inte sugen på att gå ut på krogen men efter lite förfest hos Ratte så gick jag med på det. Vi gick till konrad... det var riktigt roligt där. Thomas har fått till det där nere. Bodegan har han fixat till jävligt bra. Jag, Anneli och Anneli 2 gick dit och efter en stund så kom även Annette. Det var kul att träffa henne... hon har ju jobbat så mycket och det var ett tag sen man såh lilla gumman. =)image1
Anneli & jag inne i buren på Konrad!

På söndagen var det bara att gå upp och jobba. Runt ett tiden fick jag en grym huvudvärk som totalt vägrade att försvinna men jag höll ut till kvart i fyra.. då fick Patrik hämta mig. Sen var jag däckad hela kvällen. I morse mådde jag iaf lite bättre.
I skolan har vi kommit igång med vårat projekt. Kollat upp vilka företag som vi vill komma i kontakt med för en intervju. Jag har maila några men ännu inte fått svar. Hoppas dom svara i morgon då vi bara har en vecka på oss att göra allt innan redovisningen.... det är inge kul när man har en sån tidspress på sig.

Nu ska jag fixa en blogg som alla i min projekt grupp kan komma in på och skriva av sig lite.


Kommentarer
Postat av: LitenJag

Tack själv för i lördags gumman!
Så skoj att se er igen, ska skärpa mig!
PoK

2007-09-25 @ 13:23:22
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback