Då var det lördag...

Jaha då har man klarat av en dag på jobbet. Som tur var var det ganska lugnt, inte så många irriterade kunder men jävligt rörigt på alla avdelningar. Jg jobbar varannan helg och det första jag gör när jag kommer dit är att kolla hur många nya mobiler och kameror som grabbarna INTE har ställt upp demo på.... och som vanligt var det mycket som sakndes i skåpen. Anton blev ganska förvånad när jag kom i morse.. jag stod nämligen inte uppsatt på schemat. Snacka om struligt. När vår chef sa upp sig så sa jag till Hasse att jag ville jobba avrannan helg med start vecka 38, dvs att jag vill jobba jämn vecka.... tror ni att det blev som jag ville. Nä du... då är det någon jeppe från örebro som har gjort våran schema och inte lyssnat. Va trött jag blir..... Jaja Anton ska fixa det i veckan åt mig.

Just nu så försäker jag få tag på Tina för att se vad som händer. Ratte ringde tidigare och ville att vi skulle komma över, men Patrik vet som vanligt inte vad han vill göra i kväll. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte heller vad jag vill göra... jag känner inte för krogen men jag vill inte sitta hemma heller. Det skulle vara kul att träffa lite folk.
Vi får se vad som händer och vart jag hamnar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback