Är helt slut och dagen har inte riktigt börjat.......

Gud vad seg i kroppen jag är... jag har legat i hård träning hela morogonen. Först så var jag ut på en snabb promenad kl 8.00, slängde in lite tvätt vid nio tiden, sprang upp och neri trappor 4 våningar tre gånger, käkade frukost och läste aftonbladet sen körde jag ett boxaerobics pass här hemma. Det var första gången jag köde det och nu så är kroppen helt slut.... undrar hur jag ska klara av det om jag ska hålla på 4 gånger i vecka.. Kroppen vänjer sig väl snart hoppas jag.

Jag var iväg till Tina och satte dit mina slingor som jag hade tappat. När jag sen kom hem så tappade jag en till... hahaha snacka om otur =)
Jag har även blivit försäljare av Mary Kay produkter... jag hade min första "klass" nu i kväll.... det var riktigt kul!
Tyvärr så var det ingen som köpte något men några ska återkomma när dom får lön.. så det är bara att hoppas. Det skulle vara skönt att tjäna lite extra pengar nu när man pluggar.

I morgon är det skola igen. Börjar halv nio med data... det blir säkert genomgång av det vi gjorde på förra lektionen vilket betyder att jag sitter och lägger spindelharpan i tv å timmar. JAG KAN REDAN WORD. LÄR MIG NÅGOT NYTT!!!!!!!

Nä jag ska kolla klart på "the Simpsons movie - behind the scenes" på tv6... sen blir det sängen.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback