Trötter....

Det finns en sak som jag inte riktigt kan förstå.... jag är trött hela tiden. När jag kommer hem från skolan så måste jag ta en tupplur för att jag inte ska somna vid sju tiden på kvällen. Jag tyckr att jag sover dom timmar som jag ska varje natt men jag blir inte piggare..... Är det så här det är att bli gammal???? jaja..
Jag har precis kollat på Deperate housewife... jag brukade inte kolla så mycket på det förut men nu börjar det bli spännande och då måste jag hela tiden se nästa avsnitt...
Patrik är nog på väg hem nu... han har varit hos Micke och kollat på hockyen, dte var VIK - Leksand ikväll och Leksand vann med 3-1... det är tur att Patrik inte är ett hockyefreak... annars hade han nog varit jävlig förbannad nu.

Jag kan höra hur min säng viskar efter mig nu.... jag ska pussa kudden lite nu.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback