Nu börjar det...

I dag har vi haft ekomoni hela dagen.... eller rättare sagt så har vi haft kalkylering. Och det finns bara tre ord som beskriver mina tankar "jävlar vad svårt". Herregud va mycket att räkna och som man sen dessutom ska komma ihåg. Vid lunch så var jag haelt slut i hjärnan... jag upptäckte ganska fort att det här är något jag behöver hjälp med. Vi ska ha två tentor i ekonomi i november så det blir att plugga häcken av mig... om jag inte klarar tentorna så måste jag gå om kursen..... nästa år!!!!!! Det finns ingen chans att bara skriva om tentan, utan man måste gå om kursen. Stenhårda bud!!!

Hjärnan är ganska trött nu men den mår nog bra i morgon. En annan som jag hoppas mår bra är Anette. Hon har fått sina boobs och jag hörde från Patrik att allt gick bra.

Sova nu... puss


Kommentarer
Postat av: Liten

Tack för omtanken gumman! =)

2007-10-26 @ 12:52:49
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback