Måndag...

Då var helgen över igen.... fan va fort tiden går numera. Det känns som att man inte hinner med något på helgerna. Jag ska försöka att summera.... I torsdags hade vi kick off med klassen. Vi började direkt efter skolan med lite dricka och salta pinnar( det skulle vara mer tilltugg men jag orkade inte släpa allt), efter det så gick vi till Piazza di spagna och käkade god mat. Sen var det dags för bowling på strike. Det var riktigt kul. Jag vann inte men det gör inget.
På fredagen sen så var jag bakis och bara slappade hela dagen.... det blir väl så när man dricker lite för mycket. Patrik har mobbat mig i flera dagar.....

I lördags så jobbade. Det var ganska mycket kunder men jag hann plocka mycket. JAg städade bland alla dammsugare och gjorde rent. Det var nog säkert 3-4 år sen någon gjorde så grundligt rent som jag gjorde. Det tog mig två dagar att få till allt, vilket då betyder att jag inte sålde så bra. Men det gör inget, jag får inte tjäna så mycker mer pengar om jag vill kunna ha kvar mitt csn. På kvällen sen så skulle vi ner till bishop med Tina, Per och Masen.... Vi sa att vi skulle åka ner runt 7 tiden men kom inte i väg förrän vid tjugo över åtta. Vi satt och väntade på att Tina och Per skulle bli klara. Tina hade atgit fram för mycket kött som hon blev tvungen att steka upp och blev då försenad... men men sånt händer. Väl ner på bishop så käkade jag, Patirk och Masen. Dom har super goda vitlöksbröd där kan jag lova.... mums!!! Sen skulle vi följa med MAsen till någon förfest men dom hade gått vidare när vi kom dit så vi gick till Tomas. Tina hade hört att han skulle festa..... men icke sa nicke. HAn stod och målade om sitt vardagsrum... hmmm... då började jag bli trött på att springa runt. Vi ringde till Anne-lie som satt och festade med Kristin.... men det var inge kul där heller. Jag måste påpeka att vi hade inget att dricka med oss...
 sen gick vi till Å.... och där var det fullt med folk och tyvärr inge kul. Vi tog en drink och sen åkte vi hem....

Ja det var väl en kort sammanfattning av helgen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anette

Jisses vad folk är dåliga på att ha förfest! :)
Du är mer än välkommen när alla möblerna är på plats.
Än så länge finns dom bara på bild hehe

2007-10-08 @ 14:44:53
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: tomas

Jävla sätt att komma och våldgästa när man håller på målar. ;)

2007-10-10 @ 18:52:48
URL: http://loggbok.grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback