Måndag igen...

Då var det måndag igen och helgen har bara flygit förbi. Hur har min helg varit då?? Det har varit ganska bra. I fredags var jag i skolan och jobbade med vårat projekt. Vi blev klara runt två tiden... nja inte riktigt klara men det räckte för dagen. =) Sen gick jag lite på stan och kollade lite. Jag var till dress man och köpte en snygg skjorta till Patrik sen till systembolaget. På kvällen sen gick jag och Cissi till Skybar och drack lite vin. Det var riktigt trevligt. Jag och Cissi har känt varandra ett tag men vi har aldrig riktigt umgåtts men nu så tog vi chansen. Vi är ganska lika vi två och tänker lika. Jag tror (hoppas) att vi kommer att förbi vänner länge.

I lördags så firade jag och Patrik två år förlovning! Jag kan inte fatta att det är 2 år sedan vi var i Newcastle... Tiden går fort när man har roligt. Vi vaknade båda två runt halv tio tiden och ingen av oss orkade gå upp. Det är ju sssååå skönt att ligga och dra sig. Vid halv elva ringde det på dörren och när jag öppnade så stod det ett blombud utanför dörren. "va i hela....?" var första tanken innan jag sen fattade att Patrik hade skickat blommor till mig. Snacka om överraskning... han skickade mina favorit rosor, aprikosa rosor! Han är så gullig!
Runt två tiden åkte vi iväg och käkade med brorsan Mattias, vi var på ett ställe på skallberget där dom hade j-ligt bra mat.
Senare på eftermiddagen så körde jag iväg Patrik till Henke. Dom skulle iväg på ICA fest. Jag hade planerat att ha tacokväll med Tina och Emilia. Men det gick åt skogen. Emilia lev sjuk och Tina hade glömt bort att ringa till mig och berätta att hon, Per, Anneli, Johan och Jessica och några till skulle gå på kina. Så det slutade med att jag satt hemma själv och åt min tacos.... det var gott!
Men jag var inte själv hela kvällen. Tina ringde sen och kollade om jag ville komma ner... först kände ajg bara för att vara hemma men till slut så fixade jag till mig och ringde och sa till dom att jag kommer.
Brosan ringde oxså och ville att jag skulle komma ner till någon fest och sen gå till oliwer. Nej tack... jag går inte till oliwer, det kan han bara glömma. Jag var förbi den festen i några minuter innan jag gick till bill o bob där dom andra var. Efter ett glas vi och en drink så gick vi till bmb. Där inne var jag inte speciellt länge, kanske 20-30 minuter, sen ringde Patrik. Han sa att han hade gott ut från krogen bara för att få träffa mig och gå hem och mysa. Fast han var inte helt ärlig..... han hade blivit utslängd för att han var för full. Suck säger jag bara. När vi kom hem så slocknade han innan huvudet ens hade träffat kudde. Trevligt......

Söndagen vara ganska lugn. Patrik var iväg till hans föräldrar och hjälpte dom och jag var och köpte nya gradiner och några blommor. På kvällen kollade vi på film och käkade popcorn. Jag fixade även det sista på rapporten men självklart så glömde jag att spara ner den på usb minnet. Men men... det löste sig iaf.
Under förmiddagen gjorde vi det sista på rapporten och powerpiont presentationen. Vi gick även igenom vad vi skulle säga, när och hur. Jag hoppas nu bara att allt går bra i morgon.
Just nu så har vi data... Niclas har gått i genom hur projektorn fungerar.. jag hoppas att mina kollegor har lyssnat då jag har skrivit i bloggen *ASG*

Nä nu måste jag nog lyssna på Niclas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback