Kick off!!!!!

Då var det äntligen torsdag och helg i min värld. Jag är ledig nästan varje fredag. Idag efter skolan så har jag styrt upp en kick off för klassen. När vi har slutat kl 16 så ska vi dricka lite vin och umgås. Klockan 18 så har jag bokat bord på Piazza Di Spagna och sen blir det bowling runt åtta tiden. Det ska bli riktigt kul! Jag ser farm emot det.

Igår slappade jag mest. Jag var väl inte på det bästa humöret men ibland så får man ha en sån dag. Jag tvingade Patrik att fixa vårat trådlösa internet.... det tog lite tid men han fick ihop det till slut. Jag var iväg och handlade lite, var till systemet med Åsa och fixade vin till i dag. på kvällen kollade jag på 4 avsnitt av heros... jag missar kvällens avsnitt och även nästa vecka... och jag ville inte sluta kolla. Det blir bara mer spännande för varje avsnitt. Om ni vill veta vad som händer så är det bara att fråga =)

Nu är dte dags för lunch och sen ska vi ha ekonomi. Jag hoppas att det blir intressant. Vi har inte kunnat gjort så mycket då böckerna som vi ska använda inte har släppts i butik än..... suck.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback